štvrtok, 29. septembra 2011

Brillance fashion talent 2011 má víťazku

Pred pár hodinami som sa zúčastnila Brillance fashion talent v Bratislavskom Auparku. Navštevnosť bola priemerná, videla som už aj lepšiu. Prehliadka tvorby mladých českých a slovenských návrhárov trvala 2 hodiny a bolo dosť náročné to v tom teple zvládnuť, avšak niektoré modely stáli zato. Ponúkam niekoľkov fotiek tých prác, ktoré ma zaujali a k niektorým aj komenty . Víťazke Andrei Pojezdálovej gratulujem ! :)

ospravedlňujem sa za kvalitu, fotila som na mobil.





Neskutočne dobré lesknúce sa  "legíny"







Modely víťazky Andrei Pojezdálovej mali oživiť a nechať vyniknúť prvky slovenského ľudového odevu. Krajky a čipky použila v kombinácii s koženkou aby nechala vyniknúť ženské proporcie.  







Predpolohou pre modely Lucie Ivanovej sa stala novela Richarda Bacha - Čajka. Príbeh o vymanení sa z priemeru, o voľnosti, slobode, láske...



Evelyn a ostatné modelky krásne predviedli modely Lucie Ivanovej, bola mojim favoritom. 





Zaujimavé topánočky 












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára